Doorgaan naar hoofdcontent

Disclaimer | Contact

Arendsoog is het persoonlijke blog van Jan Arend Koelstra. Publicaties zijn ter informatie. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Indien ik betaald krijg voor een blog dan vermeld ik dat bij het betreffende blog als: Gesponsord of, in samenwerking met [naam bedrijf/persoon/organisatie].

"Een blog bezorgt je kwalitatief websitebezoek, 

vaak jarenlang"


Staat dit er niet bij dan schrijf ik het blog op persoonlijke titel of de informatie komt uit een persbericht. Ik behoud mij het recht voor een blog of publicatie op ieder onaangekondigd moment te wijzigen of te verbeteren. Je kunt mij niet verantwoordelijk houden voor de werking van geplaatste links en de inhoud en werking van andere websites waarnaar links op dit blog verwijzen.

Social media

Je vindt mij op de volgende social media:

Persberichten

Het plaatsen van een persbericht is gratis (maximaal 800 tot 1200 woorden en 1 afbeelding).
Stuur je persbericht naar: info@eaglecommerce.nl (Afbeelding 600px x 350px).

Tarieven voor adverteren ex. btw (altijd zichtbaar)
* Tarieven geldig voor 2024-2025

Desktop
Vast advertentieblok sidebar €2,- per dag
Vermelding naam/merk/website link in sidebar €0,50 per dag

Mobiel en Desktop
Vaste advertentie per blog €1,- per dag

Jouw eigen blog
Mobiel en Desktop €500,- per blog

Per onderwerp
Vaste advertentie €2,- per dag

Mogelijkheden voor het plaatsen van je blogpost(s)

Heb je ook een goed idee, een hip product, een geweldig initiatief of een super bedrijf? Stuur het mij en ik plaats een banner 30 dagen op mijn blog. Haal je de 'populaire berichten' in de rechter balk dan blijft je banner in de rechter kolom staan. De banner verwijst naar het blog.

Neem contact op over de mogelijkheden: janarend@eaglecommerce.nl

Wat staat je te doen
1. Stuur een foto/video/vlog (1-5 foto's en/of 1 video/vlog) van jouw idee, product, winkel, bedrijf of activiteit.
2. Schrijf een wervelende tekst van ongeveer 500-750 woorden.
3. Ik plaats dit op mijn blog en maak indien afgesproken een banner in de rechterbalk van 250x250 px. met een doorverwijzing naar het blog.
4. Jouw post staat sowieso permanent op mijn blog zolang ik blog en wordt alleen verwijderd wanneer daar naar mijn mening een speciale reden voor is.
5. Haal je de categorie 'populaire berichten' dan blijft je banner staan. Populaire berichten zijn de meest gelezen artikelen op mijn Blog over een periode van de afgelopen 30 dagen.

Wat krijg je
1. Exposure. Free publicity. Bekendheid. Ik hanteer AIDA.
2. Een permanente plaatsing op mijn blog (zie ook hierboven).
3. De mogelijkheid om een woord in jouw tekst door te linken naar je product, bedrijf, winkel en/of activiteit (1 link en opent in een nieuw venster).
4. Je wordt gevonden via mijn blog met vele abonnees en via zoekmachines.
5. Inzicht in de statistiek van jouw post.
6. Delen via social media en email.
7. Een factuur met het afgesproken bedrag.

Wat krijg je niet
1. Inzicht in mijn statistieken, behalve de teller die rechts in beeld is en jouw eigen post.
2. Invloed op de lay-out, samenstelling en inhoud van mijn blog

Wat zijn de voorwaarden
1. De beoordeling voor plaatsing van een blog ligt bij mijzelf. Je kunt altijd contact opnemen via e-mail wat de mogelijkheden zijn.
2. Stuur een mooie digitale foto van goede kwaliteit geschikt voor gebruik op internet. De beoordeling ligt bij mijzelf of het beeld geschikt is voor plaatsing (maximaal 1-5 foto's).
3. Er kunnen geen rechten aan plaatsing worden ontleent.
4. De tekst wordt, indien noodzakelijk, geredigeerd in de geest van dit blog. Daar kunnen geen rechten aan worden ontleent.
5. Ik bepaal hoe de post geplaatst wordt, wanneer de post geplaatst wordt en óf de post geplaatst wordt.
6. Op jouw schriftelijke verzoek kan jouw post altijd weer verwijdert worden.
7. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor de gevolgen van het plaatsen van een post (dit kan dus negatief zijn, maar ook positief!).
8. Het tijdstip van plaatsing en de volgorde wordt door mijzelf bepaalt. Indien de inhoud van jouw post tijdgebonden is zal dit in overleg plaats vinden.
9. Deze voorwaarden kunnen zonder vooraankondiging veranderen.
10. Als eigenaar van dit blog bepaal ik de inhoud, volgorde, plaatsing, samenstelling en volgorde van alle posts. Indien posts een negatieve uitwerking hebben zullen deze worden verwijderd.
11. De schrijver van de tekst moet bij mij bekend zijn en er moet een verwijzing bij ons duidelijk zijn waar naar verwezen kan worden bij eventuele reacties onder de post.
12. Maximaal 1-3 posts per maand.
13. Alle correspondentie verloopt via e-mail: janarend@eaglecommerce.nl
14. Calamiteiten of gevolgen die ontstaan door het niet functioneren, weergeven, linken, foutief weergeven of andere calamiteiten van welke aard dan ook zijn niet mijn verantwoordelijkheid.
15. Dit blog functioneert volgens de (technische, digitale) inrichting van blogspot.com

Wat is het doel van dit blog
Bekendheid realiseren, informatie geven, spontaniteit laten zien, nieuws brengen, oftewel hand-in-hand en op een positieve manier producten, diensten en activiteiten onder de aandacht brengen bij zwangeren, jonge ouders, opa's en oma's, business-partners en andere geïnteresseerden. Zoals je ziet hebben ik al met een aantal enthousiastelingen leuke posts gerealiseerd. Doen dus!

Heb je wat te vertellen? Stuur jouw blogtekst met foto/video/vlog naar: janarend@eaglecommerce.nl
Hoe ziet je blog er uit:
1. Maak een pakkende koptekst.
2. Beschrijf in twee regels waar het blog over gaat (deze worden 'vet' afgedrukt).
3. Maak een 'body' tekst die de koptekst waarmaakt met een alinea indeling.
4. Maximaal 800-1200 woorden.

En als je slim bent maak je jouw geplaatste post wereldkundig via Instagram, Twitter, Facebook, Pinterest, je eigen blog en website, of op welke creatieve manier dan ook.

Succes!
Jan Arend Koelstra

Reacties

Populaire posts van deze blog

BabyPlanet spaarpunten in nieuw jasje

BabyPlanet heeft onlangs een compleet nieuw spaarsysteem voor haar klanten geïntroduceerd. Maar wat is er veranderd? Punten sparen in de winkels Al meer dan 10 jaar is het mogelijk om punten te sparen bij de aankoop van babyproducten in de 5 babywinkels van BabyPlanet. Dit spaarprogramma, bekend als Family Membership, is door de jaren heen erg succesvol geweest en werd hoog gewaardeerd door een vaste klantenkring die regelmatig aankopen deed in de fysieke winkels. Het systeem was simpel en doeltreffend, maar door de tijd ingehaald. Ontwikkeling nieuw spaarprogramma Uiteraard heeft dit te maken met online. De klanten van BabyPlanet zijn niet alleen in de babywinkels te vinden, maar oriënteren of kopen ook graag hun babyspullen online. Daar zit dus het punt. Als BabyPlanet klant met een Family Membership kon je alleen in de winkels sparen en punten verzilveren. Niet in de webshop, en dat moest anders. Lees meer: BabyPlanet introduceert nieuw spaarprogramma Daarnaast was het ook voor onli...

Webshop Baby-Dump op zondag dicht

Na de overname van Baby-Dump door de FTH-Groep (o.a. Babypark) is de webshop van Baby-Dump, net als die van Babypark, vanaf nu ook op zondag gesloten. Baby-Dump heeft naast een webshop 14 grote babywinkels in Nederland en 2 in België Nadat ik twee weken geleden op mijn blog de bekendmaking van de overname had geplaatst kreeg ik regelmatig de opmerking: zou de webshop van Baby-Dump dan ook op zondag dicht zijn? Zoals ik de grondlegger en familie Timmer van Babypark goed ken is het antwoord natuurlijk ja! De melding bij bezoek op beide webshops op zondag luidt (zie afbeeldingen): "Beste bezoeker, Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciële activiteiten doen. Om die reden is het op zondag niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Graag zien wij u op andere dagen van de week terug". Babypark zondag gesloten De webshop van Babypark en gelieerde webshops zijn altijd al ...

BabyPlanet introduceert nieuw spaarprogramma

De ontwikkeling van een loyaliteitsprogramma bij BabyPlanet. Customer Loyalty bij BabyPlanet: Wat maakt een klant loyaal? In de retailwereld zijn aanbiedingen en promoties bijna niet weg te denken. Toch is het creëren van een loyale klantenbasis veel meer dan het simpelweg geven van korting. Een klant kan misschien een keer terugkomen voor een goede aanbieding, maar echte loyaliteit vraagt om een sterk, doorlopend programma dat inspeelt op de behoeften en wensen van de klant. Bij BabyPlanet heb ik de kans gekregen om zo’n customer loyalty programma te ontwikkelen (wat inmiddels live is). Dit spaarprogramma gaat verder dan kortingen en richt zich op het bieden van waarde door een datagestuurde en gepersonaliseerde aanpak. 1/9 Customer Loyalty bij BabyPlanet. #CustomerLoyalty #DataDriven #BabyPlanet Je kunt als retailer bijna niet onder goede aanbiedingen uit. Maar een goede aanbieding maakt nog geen trouwe klant. Ik heb een spaarprogramma ontwikkeld in opdracht van BabyPlanet wat binn...

BabyPlanet bestaat 70 jaar!

Al 70 jaar staat BabyPlanet voor deskundig advies en kwalitatieve babyartikelen. BabyPlanet, de toonaangevende Nederlandse winkelketen gespecialiseerd in babyartikelen en alles wat te maken heeft met zwangerschap, babyverzorging en kinderbenodigdheden, viert dit jaar haar 70ste verjaardag. Opgericht in 1953 door de 'heit en mem' van de broers Sietze Klaver en Jan Klaver, heeft dit familiebedrijf zich ontwikkeld tot een vertrouwde winkelbestemming voor ouders die hoogwaardige babyproducten en deskundig advies zoeken. Uitgebreid assortiment en klantenservice BabyPlanet staat bekend om haar uitgebreide assortiment aan producten voor baby's en jonge kinderen. Van kinderwagens en autostoelen tot babykleding, speelgoed, verzorgingsproducten en meubels voor de kinderkamer - alles wat ouders nodig hebben, is te vinden in de winkels van BabyPlanet. Het personeel wordt zorgvuldig getraind om ouders te helpen bij het maken van de juiste keuzes voor hun kinderen, waarbij rekening wordt...

FTH Groep (o.a. BabyPark) neemt Baby-Dump over

[Persbericht] Vanaf 2 oktober 2017 is investeringsmaatschappij FTH Groep B.V. eigenaar van Baby-Dump B.V.. Baby-Dump exploiteert een keten van babywinkels en richt zich op het midden- en lagere segment. De overname van het Brabantse winkelbedrijf past in de groeistrategie en visie voor de toekomst. Investeringsmaatschappij FTH Groep is actief in vier verschillende branches: Retail, Bouw, Food en Real Estate. De directie wordt gevoerd door de familie Timmer met Henk Timmer in de functie van algemeen directeur. Henk Timmer, directeur van FTH Groep: “Baby-Dump is een financieel gezonde onderneming en in logistiek en commercieel opzicht een sterke partij met een groeiend marktaandeel. Dit maakt Baby-Dump voor ons een goede, strategische investering. Naast 14 Nederlandse winkels en een webshop (.nl en .be) heeft Baby-Dump een grote winkel in Mechelen, België; binnenkort wordt een 2de Belgische winkel in Gent geopend. De keten blijft zelfstandig opereren onder eigen naam. Aan de...

Babypark Kesteren. Groot Groter Grootst

Het Babypark in Kesteren was al groot maar met de nieuwbouw van een compleet nieuwe vleugel is deze babyspeciaalzaak in de Betuwe gewoonweg indrukwekkend. Een verdubbeling van de presentatie-oppervlakte naar maar liefst 10.000 m2 vol met babyartikelen, maar ook met een internetcafé een loungehoek en een restaurant maken het echt een lifestyle en belevingswinkel waar je gemakkelijk een hele dag rond kunt dwalen. Eénmaal binnen via de indrukwekkende entree kun je eindeloos rondwandelen door de shop-in-shops van de diverse merken, maar ook via thema's zoals babykamer inrichten, boxen, veiligheid en tienerkamers. Alles onder één dak in een geweldige atmosfeer met een perfect advies van het Babypark-team. Uiteraard is er ook veel zorg besteed aan het nieuwe kinderkamermerk Kids Factory waar je de mooiste opstellingen ziet van exclusieve kinderkamers en de leukste accessoires tegen komt. Babypark heeft nu 7 vestigingen in Nederland en is op dit moment druk be...

Opening nieuw filiaal Babypark in Amersfoort

Babypark opent een nieuw filiaal in Amersfoort! Het is zover, het nieuwe filiaal van Babypark in Amersfoort heeft vandaag officieel haar deuren geopend. Een compleet nieuwe frisse Babypark megastore. Babypark Amersfoort bevindt zich op een prachtige locatie in het voormalige pand van Gardo Babysuperstore Enorme keuze aan babyspullen In deze prachtige nieuwe winkel van maar liefst 4000 m2 tref je een groot assortiment met baby- én tienerspullen. Of je nu op zoek bent naar een autostoeltje, babykamer, kinderwagen of tienerkamer. Bij Babypark Amersfoort vind je het allemaal.  Het shop-in-shop effect van vele bekende merken maakt Babypark Amersfoort een unieke speciaalzaak in de baby-branche. Door het overweldigende aanbod babyartikelen is het alleen al leuk om een bezoek te overwegen en er een gezellig uitje van te maken. Je vindt er een enorme keuze in kinderwagens, buggy's, exclusieve baby- en tiener kamers, reisbedjes, autostoelen, boxen, badartikelen, etc. etc. Eén ding is ze...

Babywinkel Baby Plus failliet

Op 05-02-2025 is Baby Plus B.V. te Zwaag (Noord-Holland) door de rechtbank in Noord-Holland failliet verklaard. Baby Plus failliet en webshop gesloten Babyplus, met het hoofdkantoor in Zwaag en een babywinkel in de Kleine Houtstraat 14, 2011 DM te Haarlem, is failliet. Op de webshop kun je geen babyproducten meer bestellen. De webshop van BabyPlus vermeldt inmiddels: De webshop is tot nader order gesloten. Er kunnen dus geen bestellingen meer geplaatst worden. Lees ook: Bopita kindermeubelen failliet Lees ook: Babyland Zaandam failliet Geschiedenis Baby Plus Baby Plus begon in 1975 als een fietsen- en scooterspeciaalzaak van de familie van Vliet in Hoorn. Bij toeval kregen ze buggy’s aangeboden om op te nemen in hun assortiment, en dat bleek een groot succes. Al snel volgde een uitbreiding met kinderwagens en andere babyproducten, wat uiteindelijk leidde tot de oprichting van Kinder- en Wandelwagenboetiek Van Vliet. Baby Plus Hoorn in de Grote Kerk In 1991 verhuisde de w...

Nieuwbouw Babypark Amersfoort

Vorige week is de nieuwbouw gestart van Babypark Amersfoort, zo valt te lezen op een LinkedIn post van bouwbedrijf J.G. Timmer.   Babypark Amersfoort op zichtlocatie A1 De bouw van de 10.000 m2 tellende babywinkel wordt gerealiseerd in de geluidswal van de A1 op een absolute zichtlocatie. Nieuwe adres: Hamburgweg 16 op het Bedrijvenpark Vathorst. De verwachte opening is medio november 2023. Lees hier meer blogs over: Babypark Op dit moment wordt de kelder gerealiseerd door het team betonbouw van bouwbedrijf J.G. Timmer, zodat er straks een inpandige parkeergelegenheid is voor de klanten van Babypark. Het bouwbedrijf hoopt de nieuwe winkel eind 2023 op te kunnen leveren zoals zij via een LinkedIn post te kennen geven. Lees ook: 24 Banen weg bij Prenatal Amersfoort Lees ook: Babyland Zaandam Failliet

Mutsy kinderwagens terug van weggeweest

Het bekende kinderwagenmerk Mutsy is terug in verbeterde vorm. Mutsy maakt een comeback in Europa met een nieuw team, innovatieve producten en gepersonaliseerde klantenservice voor de groeiende Mutsy community. Al dit nieuws wordt gepresenteerd op de aanstaande 'Kind und Jugend Messe' in Keulen. Een kinderwagen is voor veel ouders een van de eerste aankopen. Het is dé tool voor een vliegende start in het leven voor een liefdevolle, veilige ontdekkingsreis. De ontwerpen van Mutsy geven prioriteit aan praktisch, alledaags gebruik en bieden lichtgewicht, gemakkelijk opvouwbare modellen met een ergonomisch ontwerp. Dit zorgt voor de veiligheid en het comfort van het kind tijdens het slapen, groeien en ontdekken. Alle producten van Mutsy hebben gestroomlijnde, gebruiksvriendelijke en veilige functies, zonder onnodige franje, die tegemoet komen aan de behoeften van drukke jonge ouders. Duurzaamheid van een Mutsy kinderwagen Een belangrijk aspect van de nieuwe identiteit van Mutsy is ...