01 november 2010

KOELSTRA :: KLANTENSERVICE

Kinderwagens Facebook
KLANTENSERVICE VIA FACEBOOK EN TWITTER

Koelstra zet Facebook in als nieuwe vorm van klantenservice. Het mes snijdt aan twee kanten.

Social media zijn een belangrijke informatiebron en de klant krijgt snel antwoord van Koelstra.

Wij zijn gestopt met de statische FAQ. Koelstra heeft de klantenservice verder vorm gegeven door middel van interactie met onze fans via Facebook en Twitter. Naast het sturen van een contactformulier via onze website (meest geschikt voor servicevragen en persoonlijke vragen), kun je nu ook je vragen op de Koelstra-fanpage plaatsen, meedoen aan discussies, foto's uploaden, je mening geven, reageren op actuele kwesties, een topic starten of gewoon meekijken.

Wij zijn in staat snel te reageren, de dialoog aan te gaan. Wellicht kunnen ook andere fans antwoord geven. Op deze wijze helpen wij elkaar. Gebruikers van Koelstra producten kunnen ervaringen uitwisselen en elkaar voorzien van tips, do's-and-don'ts en advies. Koelstra fans vinden elkaar op de Koelstra-fanpage.

Ook kun je je goed informeren over onze producten. Heb jij na het bezoeken van onze website nog vragen over (producten van) Koelstra dan kunnen wij die snel beantwoorden.

Ons team geeft informatie, tips en adviezen over producteigenschappen, productspecificaties, toepassingen, gebruik, levertijden, webshops, dealers, 'where-to-buy' en noem het maar op. Eigenlijk alles wat jij anders in de winkel zou vragen. Zo kun je goed geïnformeerd een aankoop gaan doen.

Zodra ons team nieuws heeft omtrent producten, collecties, kleuren, accessoires of andere topics, dan delen wij dat zo snel mogelijk met onze fans via Facebook en Twitter zodat jij als eerste op de hoogte bent.

(Bron: Koelstra)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten