08 maart 2013

Win jij de allernieuwste Binque Daily COMBI kinderwagen?

Doe mee en maak kans op de nieuwe Binque Daily COMBI kinderwagen bestaande uit een complete wandelwagen mét reiswieg ter waarde van E. 595,00!

Kinderwagen lente winactieStap vrolijk de lente in en maak kans op deze prachtige Koelstra combi kinderwagen.

Wat moet je doen om kans te maken op deze complete kinderwagen:

1. Word fan van Koelstra Facebook via de volgende link: Koelstra Facebook

2. Deel én like onze Facebook post via de volgende link: Foto winactie

3. Schrijf hieronder (dus onder deze blogpost) een reactie waarom jij deze kinderwagen wilt winnen!

Tip: Tweet, deel en like zoveel mogelijk... (-:




Op de eerste lentedag, 21 maart 2013, maken wij de winnaar bekend via ons Blog en via onze Facebook pagina door middel van een loting onder alle leuke reacties op deze blogpost*. Sluiting deelname: 20 maart om 22.00 uur. Doe je mee?

*Kijk voor de voorwaarden op onze website.

61 opmerkingen:

  1. ik wil deze combi wagen heel graag winnen, m'n eigen wagen is na 12 jaar aan vervanging toe! En aangezien wij voorlopig nogsteeds crisis opvang gezin zijn kunnen we de wagen nog jaren voor vele kinderen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave combi wagen. De bak is ideaal als ik op ons kleine nichtje pas (net 1 maand oud) en de wandelwagen kunnen we prima gebruiken voor onze kleine meid van net 1 jaar! Zo kan de wagen goed gecombineerd worden en hoeft mijn zus niet telkens de hele kinderwagen mee te zeulen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil deze combi wagen graag winnen omdat het gewoon een super gave wagen is waarmee je gezien kan worden!!! Nog weken te gaan totdat ik ben uitgerekend, maar met zo'n wagen mag het wel eerder komen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die zou ik graag willen voor mijn meisje van 1! Dit merk heeft zo mijn voorkeur!!! Heerlijk wandelplezier. Alles is hier lopend te doen dus kom maar op, wij kunnen hem goed gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wendy zinken en roazvrijdag, 08 maart, 2013

    Eerder al een koelstra buggy gehad en helemaal fan van koelstra! Ook super personeel qua service heb ik gemerkt op de 9maandenbeurs dus ik zou mijn zoontje dolgraag in deze super mooie wagen willen rondrijden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze Koelstra combi is onze favoriet! We verwachten in juli ons eerste kindje dus we hebben mensen uit de omgeving om tips gevraagd. Degene die een Koelstra hebben gehad zijn hier stuk voor stuk erg enthousiast over. Vooral de kwaliteit zou erg goed zijn. Ik hoefde me geen zorgen te maken over of ik deze wagen ook nog voor een eventuele tweede kon gebruiken. Goede kwaliteit en een mooi design! Hier wil ik mijn dochtertje, nu nog 'under construction' graag de wereld mee innemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. omdat de kleur in combinatie met de kwaliteit van koelstra gewoon een "koele" combinatie is die nergens anders te vinden is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op de negenmaandenbeurs hebben we uitgebreid onderzoek gedaan...en we waren het snel met elkaar eens...de rode Binque Daily Combi past perfect bij ons! De rest viel erbij in het niet! We worden voor het eerst vader en moeder en wisten niks van wagens, dankzij het enthousiaste en behulpzame personeel van Koelstra zijn we overtuigd dat Koelstra de beste is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lijkt me super voor ons zoontje, we waren aan het kijken voor een 2e handse want ze zijn best duur, maar dit zou natuurlijk helemala super zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil de wagen heel graag winnen voor mijn zoontje van negen maanden en eventueel volgende kinderen! Het is een prachtige wagen van goeie kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als dit de beste kinderwagen is volgens de consumentenbond, dan kan ik niet anders dan deze eens te willen uitproberen! mijn nieuwsgierigheid is alvast meer dan aangewakkerd en met wat mond aan mond reclame zal deze kinderwagen na deze wedstrijd het best verkochte product worden! Met heel wat kleintjes bij familie en vrienden, zal er altijd wel een klein wezentje zijn veilig nestje vinden in deze kinderwagen. Maar als ik deze wagen mag winnen, zal het kleintje die er als allereerste zijn/haar comfort en geborgenheid mag in vinden ongetwijfeld mijn allereerste neefje/nichtje zijn! een perfect speelkameraadje voor onze twee (later drie) pagadders... Vele groetjes, ik wens het iedereen toe om deze kinderwagen te winnen, maar ben, zoals eerder vermeld, toch razend nieuwsgierig naar waarom deze kinderwagen net DE BESTE genoemd mag worden! en hoe kan je hier natuurlijk het beste achterkomen... door hem te gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de Negenmaandenbeurs hebben we de combi kinderwagen mogen bewonderen en zelfs mogen uitproberen! Wij willen deze Binque Daily COMBI kinderwagen graag showen in Bemmelyhills! Ik hoop niet dat dan de ogen alleen op de WAGEN gericht zijn! ;-) maar toch ook op onze kleine spruit. Begin juli verwachten we ons eerste kindje en willen de blits maken als hippe ouders!

      We delen dit dus graag met iedereen!!

      Verwijderen
  12. Jessie vd Weijervrijdag, 08 maart, 2013

    Voor m`n allerliefste 2-lingbroer en schoonzus die binnen nu en 2 weken hun 2 kindje verwachten! Ze hebben vorige jaar altijd voor ons klaar gestaan toen ik met 32 weken zwangerschap in het ziekenhuis, en met de vroeg geboorte van onze zoon. Hoe kun je ze beter bedankten door ze zo`n geweldige, als beste geteste kinderwagen kado te doen! :D Dus wij doen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nadat mij het campingbedje van koelstra zo goed is bevallen ben ik ervan overtuigd dat deze wandelwagen net zo goed in elkaar zit als het campingbedje, geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Elles Walta8 maart 2013 21:23
    Op de Negenmaandenbeurs hebben we de combi kinderwagen mogen bewonderen en zelfs mogen uitproberen! Wij willen deze Binque Daily COMBI kinderwagen graag showen in Bemmelyhills! Ik hoop niet dat dan de ogen alleen op de WAGEN gericht zijn! ;-) maar toch ook op onze kleine spruit. Begin juli verwachten we ons eerste kindje en willen de blits maken als hippe ouders!

    We delen dit dus graag met iedereen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elly Walta (oma)vrijdag, 08 maart, 2013

      Als wij op jullie kleine spruit gaan oppassen en achter zo'n mooie wagen mogen lopen dan maken wij ook de blits als jonge grootouders!

      Verwijderen
    2. Gaat de hele familie nu reageren? ;)

      Verwijderen
    3. Ze zijn gewoon zo trots!

      Verwijderen
  15. Helaas is ons gekregen kinderwagen al heel snel stuk gegaan na de geboorte van onze dochter. Nu hebben we tijdelijk een geleende kinderwagen in gebruik, maar het zou wel heel fijn als we deze lente met deze mooie kinderwagen de herten kunnen gaan voeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Misschien dat dit rijmpje jullie overtuigt (naast het zingen van de vogeltjes en het in bloei staan van de planten in de lente) waarom deze kersverse oma van Jade heel gelukkig zou zijn met deze kinderwagen (in een naamgenootkleur).

    Ik ben net kersverse en fiere oma geworden van Jade,
    en deze kinderwagen zou zeer zeker van pas komen om als de zo schijnt met haar weg te gaan op ballade.

    Hij zou bovendien goed passen met haar blauw-groene ogen,
    ik zie me al op stap gaan met haar met wat inlevingsvermogen.

    Ik ben vorige zomer net 50jaar oud geworden en wil dus een hippe oma zijn,
    en Koelstra voldoet hieraan dat is al lang niet meer een geheim !!!!

    Bovendien hebben Jade haar neefjes en nichtjes al vele producten van Koelstra,
    comfort en kwaliteit staan duidelijk op nummer 1 voor jullie en dat is ultra !

    Oma, Mama en Jade duimen alvast hun vingertjes heel hard tot 20 maart,
    en ik beloof plechtig via deze blog als we winnen maak ik mijn dochter haar lievelingstaart.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Familie Kool, zou wel Familie Koel(stra) willen zijn met deze super kinderwagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil de heel erg graag winnen omdat wij na de geboorte van ons 4e kindje al onze baby spullen hebben weg gegeven aan mensen die het harder nodig hadden. Tot onze grote verrassing zijn we nu dan toch in verwachting van ons 5e wonder. Alles nieuw aanschaffen is geen optie dus als we deze zouden winnen is dit echt gewelidig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tijdens mijn eerste zwangerschap (die fout is afgelopen) was ik een brochure naar de kinderwagens aan het kijken. De uitleg over de Koelstra sprak me het meeste aan. Ondertussen ken ik iemand die een Koelstra heeft en er heel tevreden over is. Sindsdien is mijn absolute voorkeur een Koelstra. Over een halfuurtje vertrek ik naar de Babyboom beurs en ga ik hem uitgebreid bewonderen. En wie weet loop ik over enkele weken met een Koelstra over de straat te paraderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. waarom?? Hij ziet er stoer uit en is ongetwijfeld een stevige wandelwagen, ideaal dus ook om er mee door het bos te wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hellen heldermanzaterdag, 09 maart, 2013

    Ik als gastouder kan zo'n mooie en praktische Koelstra wagen heel goed gebruiken. Ik vang al 12 jaar kinderen op van 3 maanden tot 8 jaar en dat betekent dat een kinderwagen intensief gebruikt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke winactie.
    Ik zou heel graag de koelstra willen winnen, ik heb een wandelwagen gekocht. Die blijkbaar niet bestand is tegen wandelen.
    De wielen zijn al bijna klaar voor het grof vuil.
    Was ook te verwachten van een redelijk geprijsde wagen. Ik zou daaroom graag deze toffe koelstra willen winnen, omdat ik mijn baby nog jaren moet vervoeren en ermee wil wandelen in de zomer/wintermaanden.
    Ook voor mij tweede kindje is het natuurlijk heel mooi, als de wandelwagen nog mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik zou dolblij zijn met de mooie combi wagen van koelstra,nog 5 weken tot de uitgerekende datum, zou een geweldig kraam kado zijn, dit is een wagen waar de kleine comfortabel in zal liggen en ik vol trots achter kan lopen en mee gezien mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo,

    Wat een mooie wagen, en mooie kleur. Op dit moment ben ik zwanger van de tweede. Ons zoontje kwam na 30 weken zwangerschap zeer plotseling ter wereld. We zaten middenin een verhuizing en hadden nog helemaal niets klaar. Toen hebben we heel gauw de babyuitzet moeten aanschaffen. We hadden het direct nodig. Jammer genoeg geen Koelstra, dat kan je nu zien aan de kwaliteit. Als ik nu mocht kiezen, dan wist ik het wel. Design, kwaliteit en comfort gaan bij jullie gelukkig nog altijd samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mihaela van der Lindenzondag, 10 maart, 2013

    Whaaw!! wat een mooie combi wagen! Ik ben 25 weken zwanger en ik zou zo'n geweldige kinderwagen goed kunnen gebruiken! Ik en mijn man zijn op zoek naar een goede kinderwagen maar we hebben helaas een beperkt budget. Jullie zouden ons heel erg blij maken met deze Binque daily combi! <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wij onze zwangerschap ontdekte bij 8 maanden... zitten allebei nog op school en woonden toen nog bij onze ouders... heb een buggy gekocht op marktplaats maar wat zou het super zijn als ik in deze allernieuwste Binque Daily COMBI kinderwagen mijn kleine boeffie mag laten pronken!! :)
    zou een gat in de lucht springen ik ben die luxe helemaal niet gewend dan kan ik eindelijk zonder al te hard duwen heerlijk door het bos en park wandellen heeeerlijk, en helemaal met het zonnetje in het vooruit zicht !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Had voor mijn eerste zoon ook een koestra buggy die helaas stuk is en nu vor mijn 2de zoon zou ik er weer een willen zijn hele fijne wagens wij willen wel gezien worden metdeze wagen op straat wat een mooitje
    Wendy verbakel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi, ik ben Trees Cuypers en heb onlangs een prachtige zoon ter wereld gebracht. Om met hem van de natuur en het lenteweer te genieten zou zo'n prachtige buggy een mooi begin zijn!
    Ideaal om samen een frisse neus op te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mijn moeder heeft een hele oude kinderwagen van merk koelstra gekocht en nou zou het leuk zijn als ik de allernieuwste zou winnen, zou wel leuk bij elkaar passen. Omdat je dan verschillende generaties bij elkaar hebt, en de ene keer maakt de jongste generaie gebruik van oude kinderwagen en andere moment van een spik splingter nieuwe.

    Dinja Lankhorst

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo,

    Wat vind ik deze kinderwagen gaaf. Hij zou zo gaaf zijn voor onze kleine Bella-Sophie, ze is nog maar net op deze wereld en lacht alles tegemoet. We hebben een oudere kinderwagen en dat wandeld toch minder fijn en het in en uitklappen gaat ook niet meer zo soepel. Dus hij zou echt super van pas komen. Dan kunnen we straks in de zomer mooie lange wandelingen maken. En dan heeft onze kleine meid echt een " eigen kinderwagen". Dat zou geweldig zijn

    Groetjes marlot

    BeantwoordenVerwijderen
  31. We verwachten in de zomer ons eerste kindje. We zijn daar heel erg blij mee. We zouden haar of hem graag alle mooie dingen gunnen. Dit zou een mooi begin zijn voor de baby... Hoewel ik nooit zelf iets gewonnen heb, hoop ik dat onze kleine deze geweldige kinderwagen wint! Het zou een mooie start zijn voor zijn/haar nieuw leventje...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik zou graag deze wagen willen winnen voor mijn dochter. Ze heeft nu een wagen die niet zo lekker rijd. Ik had gehoord van andere moeders dat de wagen van koelsta heel fijn rijden. Zo ik zou ga graag zelf willen ervaren zodat ik ook een keer lekker en met plesier kan wandelen met mijn mooie dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. KOm hem gewoon nog een keertje delen en twitteren... DUIMEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Stoere baby in een stoere kinderwagen geduwd door een stoere papa. Mooie combinatie toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wij zouden deze KOEL(stra)E kinderwagen graag willen winnen voor ons wondertje wat op zich laat wachten tot juli!! Wij weten zeker dat ons eerste kindje er perfect in zou passen! Deze kinderwagen is in mijn lievelingskleur, dus nog meer redenen om dalijk in de zomer lekker veel te wandelen en andere mensen te overtuigen dat ze ook moeten kiezen voor deze KOEL(stra)E Blitse kinderwagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Met de ervaring die we op vakantie hebben gehad met de koelstra wagen, zouden we deze wel heeeeeel graag voor ons 2e kindje willen, m'n zoontje zit nog in de kinderwagen dus dit is toch iets wat we met een 2e goed kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik zou deze kinderwagen goed kunnen gebruiken om dat deze zitgedeelte van de kinderwagen goed kan liggen waardoor mijn pas geboren dochter van 7 weken nu al 68cm is en dus al bijna uit mijn lig bak is. en mijn zit gedeelte van deze kinderwagen kan niet op volledig lig stand gezet worden waardoor dus mijn dochter niet goed kan liggen en dus niet in deze kinderwagen mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Marit Zinnemerszondag, 17 maart, 2013

    Over een paar maanden hebben wij 3 kinderen onder de 3,5 jaar. Ondanks dat ik veel gebruik maak van een draagdoek, heb ik tegelijkertijd natuurlijk ook een degelijke kinderwagen nodig! Aangezien onze oude wandelwagen behoorlijk op begint te raken, is een nieuwe, zeker met een leuk fris kleurtje, zeker geen overbodige luxe!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik wil dat mijn zoontje alleen in de beste wagen ligt en zit....

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Pascal Nijs pascalnijs@hotmail.comzondag, 17 maart, 2013

    Ik word eind mei oma voor de tweede keer en ik zou heel graag mijn dochter hiermee plezieren.
    Ik hoor van andere oma´s dat Koelstra echt een kwalitatief goed merk is tegen een correcte prijs! Je krijgt waar voor je geld en de kleurtjes die ik op jullie site zie, zien er veelbelovend uit!
    Nu maar hopen dat ik dit kan winnen :-)
    Leuke actie alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ayla Schouten (aylaschouten@gmail.com)zondag, 17 maart, 2013

    Welke mamma wil deze prijs nou niet winnen? Wauw, wat een plaatje zeg! Comfortabel voor baby en mamma (of pappa, oma, opa, tante, oom, oppas, gastouder, etc) en ook nog eens een lust voor het oog! Hiermee steel je zeker de show deze lente en zomer! Wat een mooie kinderwagen, en ook nog eens superieure kwaliteit (want wie is er niet groot geworden met Koelstra, hét merk waar zelfs mijn oma mee heeft gelopen toen mijn moeder een kind was!)...Ik zie het zo voor me, dat over een 30-40 jaar mijn kleinkinderen in het fotoalbum kijken en zien dat hun oma ook met een Koelstra heeft gelopen! Ik ga heel hard duimen voor deze prachtige prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik zou deze koelstra kinderwagen graag willen winnen omdat, we heel graag nog een kleintje willen. Financieel kan dit nu niet omdat alles zo duur is. Als we deze mooie kinderwagen zouden winnen scheelt dat weer 1 dure aanschaf. En zeg nou zelf wie wil er niet gezien worden met deze mooie kinderwagen..daarom willen wij deze prijs heeeel graag winnen. Dan kan mijn wens voor een baby i vervulling gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zoiets als: die reklame van Kimi Raikkonen hihi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Geeske Steenbeekmaandag, 18 maart, 2013

    WAUW!! Wat een mooi, gave, nieuwe kleur!!! Daar wil ik wel mee gezien worden deze lente. Mijn zoontje Morris zou echt helemaal de blits maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Marlot mulder-griesendinsdag, 19 maart, 2013

    Ooooo zo spannend!!! Al een paar x gedeeld en al een stukje hier boven neer gezet waarom.. Maar kan echt niet wachten tot de uitslag..hihi...

    Groetjes marlot mulder
    # facebook henk-jan en marlot#

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Zooo mooi!! En zo praktisch ook :) Zou echt perfect zijn voor ons allereerste klein prinsesje <3 We verwachten haar in Juni dus dit zou echt een ideaal geschenk zijn voor zo'n jonge ouders als wij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. een super mooie kinderwagen ! :) zou dit heel graag willen voor ons kleine die in october geboren word :)hopelijk zal ik het hebben zou heel leuk zijn en zal maar centjes hebben dan voor andere dingens te kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik gun mijn kinderen enkel het beste, Kwaliteit is dus van groot belang !
    En kwaliteit dat er dan ook nog mooi en leuk uitziet ! Een super toffe kinderwagen dus !

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Overmorgen is het zover.....
    Oo spannend!!!! Hihi ik blijf jullie promoten hoor, op fb ik deel het bericht + foto gewoon door tot de datum van sluiting..
    Gr marlot

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik hoop dat ik van de zomer ons eerste kindjes in een mooie maat goede buggy kunnen rond rijd!! Aangezien wij beide nog jong zijn en ook juist een huis met verbouwingen hebben gekocht. Is alle hulp welkom. Zodat we óns meisje alles kunnen geven...
    Dus hopen wij hier heel hard op!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. In oktober verwachen wij ons 3de wondertje...
    het zou leuk zijn onze superkoele koelstra-collectie
    (simba, wipstoeltje & campingbedje) aan te kunnen vullen met de de allernieuwste Binque Daily COMBI kinderwagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nog even geduld en dan kan onze eerste spruit met volle teugen gaan genieten van de Koelstra Binque Daily!
    Deze fantastische kinderwagen willen wij voor geen goud missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Omdat hij ons Koel.st(r)aat natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh was ik maar een kleine knul of meid,
    dan had mijn moeder geheid,
    mij met deze prachtige Koelstra wagen verblijd.

    Nu is er een kleintje op komst over een paar weken,
    en wij zijn dan ook voor dit model bezweken,
    Deze Koelstra doet alle andere wagens verbleken!

    Comfort, design en ook een prachtige kleur,
    Dit zorgt bij mamma en pappa voor 0,0 gezeur.
    Beiden zijn het er over eens dat dit “de wagen” is,
    Unaniem eens, het is niet eens een compromis.

    Daarom zou ik deze heel graag willen winnen,
    En kan nog wel 1001 redenen verzinnen,
    Waarom wij deze Koelstra wagen zullen beminnen.

    De liefde van Koelstra voor het vak,
    zorgt voor jonge ouders voor veel gemak.
    Aan alles is gedacht,
    dat is dan ook de “Koelstra-kracht”

    Veiligheid, design, comfort en kleur alles is excellent,
    Maar het kan ook niet anders, als je al jaren de expert op kinderwagengebied bent!
    Rest ons enkel duimen en hopen,
    opdat we over een paar weken achter deze prachtige wagen mogen lopen!

    Serife

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Beste deelnemers, allemaal heel hartelijk dank voor jullie prachtige omschrijvingen om kans te maken op de allernieuwste Binque Daily COMBI. Wij hebben ze met veel plezier gelezen (-: Er kan echter maar 1 winnaar zijn en dat is ELLES WALTA. Gefeliciteerd met jouw mooie prijs! Zou je zo snel mogelijk per mail contact op willen nemen met onze collega's van Customer care via sales@koelstra.com zodat zij kunnen zorgen dat jouw prijs zo snel mogelijk in je bezit is, dan loop jij de lente in met deze prachtige Koelstra Binque Daily COMBI kinderwagen. Stay tuned!

    BeantwoordenVerwijderen