Doorgaan naar hoofdcontent

Guapa E-commerce neemt Made by Mouses over

De groei van Magento partner Guapa E-commerce zet door. Vanuit een gezonde ambitie zijn gesprekken met diverse e-commerce bureaus in Nederland gevoerd. De gesprekken met Made by Mouses hebben geleid tot deze strategische overname.


Vanaf nu gaat de onderneming in Zwolle verder onder de naam Guapa E-commerce. Met deze stap is het bedrijf nog beter in staat om haar merkbelofte ‘We Build Success’ na te komen.

Met deze deal breidt het team professionals zich uit en verwacht het Magento bureau de toegang tot nieuw talent. “Al direct in het eerste gesprek was er een duidelijke klik tussen de ondernemers en waren we er snel uit dat we samen meer kunnen bereiken”, aldus Mathijs Kok, oprichter van Guapa E-commerce. “Daarnaast heb ik zelf ook in Zwolle gestudeerd en weet ik dat er veel talent in Zwolle en omgeving aanwezig is”.

Bekijk hier het overzicht van mijn eerdere blogs over Guapa E-commerce

“Op dit moment is het vinden van talent dat uit het juiste hout gesneden is, ƩƩn van de grootste uitdagingen in onze branche. Wij zijn een interessante werkgever en willen met een extra vestiging talent uit die regio nu ook de kans bieden zich bij Guapa te kunnen ontplooien” vult Mathijs aan.

“De naam is vanaf nu Guapa E-commerce, we nemen rustig de tijd om de samenwerking verder vorm te geven”, aldus Daniel Hukkelhoven van Made by Mouses. “We hebben een stevige basis aan tevreden klanten en gaan samen onderzoeken waar we synergie kunnen realiseren”, besluit Daniel. De oprichters van Made by Mouses blijven zich actief inzetten voor het succes van klanten vanuit de vestiging Zwolle.

“We hebben uitgekeken naar het moment waarop we echt samen aan de slag kunnen. We kijken allemaal erg uit naar al het positiefs dat deze stap gaat brengen en kunnen nu de samenwerking ook op inhoud verder vorm gaan geven”, aldus Mathijs.
_______________________________________
Over Guapa E-commerce: Wij geloven dat we samen met elk ambitieus merk in de wereld een succesvol e-commerce platform kunnen bouwen. Dit doen we door het combineren van gezamenlijke kennis en hoge kwaliteitsstandaarden. Wij werken vanuit de overtuiging dat wat je vandaag bedenkt morgen achterhaald kan zijn, er is altijd ruimte voor verbetering. We Build Success.

Over Made by Mouses: Wij zijn de technische specialist op het gebied van e-commerce sinds 2008. We geloven in korte lijnen en snel schakelen. Daarom bieden we klanten het complete e-commerce pakket: van het bouwen en implementeren van webshops tot design en conversie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mutsy kinderwagens terug van weggeweest

Het bekende kinderwagenmerk Mutsy is terug in verbeterde vorm. Mutsy maakt een comeback in Europa met een nieuw team, innovatieve producten en gepersonaliseerde klantenservice voor de groeiende Mutsy community. Al dit nieuws wordt gepresenteerd op de aanstaande 'Kind und Jugend Messe' in Keulen. Een kinderwagen is voor veel ouders een van de eerste aankopen. Het is dƩ tool voor een vliegende start in het leven voor een liefdevolle, veilige ontdekkingsreis. De ontwerpen van Mutsy geven prioriteit aan praktisch, alledaags gebruik en bieden lichtgewicht, gemakkelijk opvouwbare modellen met een ergonomisch ontwerp. Dit zorgt voor de veiligheid en het comfort van het kind tijdens het slapen, groeien en ontdekken. Alle producten van Mutsy hebben gestroomlijnde, gebruiksvriendelijke en veilige functies, zonder onnodige franje, die tegemoet komen aan de behoeften van drukke jonge ouders. Duurzaamheid van een Mutsy kinderwagen Een belangrijk aspect van de nieuwe identiteit van Mutsy is ...

BabyPlanet spaarpunten in nieuw jasje

BabyPlanet heeft onlangs een compleet nieuw spaarsysteem voor haar klanten geïntroduceerd. Maar wat is er veranderd? Punten sparen in de winkels Al meer dan 10 jaar is het mogelijk om punten te sparen bij de aankoop van babyproducten in de 5 babywinkels van BabyPlanet. Dit spaarprogramma, bekend als Family Membership, is door de jaren heen erg succesvol geweest en werd hoog gewaardeerd door een vaste klantenkring die regelmatig aankopen deed in de fysieke winkels. Het systeem was simpel en doeltreffend, maar door de tijd ingehaald. Ontwikkeling nieuw spaarprogramma Uiteraard heeft dit te maken met online. De klanten van BabyPlanet zijn niet alleen in de babywinkels te vinden, maar oriënteren of kopen ook graag hun babyspullen online. Daar zit dus het punt. Als BabyPlanet klant met een Family Membership kon je alleen in de winkels sparen en punten verzilveren. Niet in de webshop, en dat moest anders. Lees meer: BabyPlanet introduceert nieuw spaarprogramma Daarnaast was het ook voor onli...

Webshop Baby-Dump op zondag dicht

Na de overname van Baby-Dump door de FTH-Groep (o.a. Babypark) is de webshop van Baby-Dump, net als die van Babypark, vanaf nu ook op zondag gesloten. Baby-Dump heeft naast een webshop 14 grote babywinkels in Nederland en 2 in Belgiƫ Nadat ik twee weken geleden op mijn blog de bekendmaking van de overname had geplaatst kreeg ik regelmatig de opmerking: zou de webshop van Baby-Dump dan ook op zondag dicht zijn? Zoals ik de grondlegger en familie Timmer van Babypark goed ken is het antwoord natuurlijk ja! De melding bij bezoek op beide webshops op zondag luidt (zie afbeeldingen): "Beste bezoeker, Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciƫle activiteiten doen. Om die reden is het op zondag niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Graag zien wij u op andere dagen van de week terug". Babypark zondag gesloten De webshop van Babypark en gelieerde webshops zijn altijd al ...

Win jij de allernieuwste Binque Daily COMBI kinderwagen?

Doe mee en maak kans op de nieuwe Binque Daily COMBI kinderwagen bestaande uit een complete wandelwagen mƩt reiswieg ter waarde van E. 595,00! Stap vrolijk de lente in en maak kans op deze prachtige Koelstra combi kinderwagen. Wat moet je doen om kans te maken op deze complete kinderwagen: 1. Word fan van Koelstra Facebook via de volgende link: Koelstra Facebook 2. Deel Ʃn like onze Facebook post via de volgende link: Foto winactie 3. Schrijf hieronder (dus onder deze blogpost) een reactie waarom jij deze kinderwagen wilt winnen! Tip: Tweet, deel en like zoveel mogelijk. Op de eerste lentedag, 21 maart 2013, maken wij de winnaar bekend via ons Blog en via onze Facebook pagina door middel van een loting onder alle leuke reacties op deze blogpost *. Sluiting deelname: 20 maart om 22.00 uur. Doe je mee? *Kijk voor de voorwaarden op onze website.

Connect aan tafel met de kinderstoel Dino

De stevige, robuuste en veilige Dino kinderstoel van Koelstra is een handige 'musthave' voor moderne ouders. Gebruik de Dino wanneer je wilt. Voor eten aan tafel maar ook voor de leuke speel- en leermomenten met jouw baby of peuter. Zowel binnen als buiten. De Dino kinderstoel is de plek om te genieten, te ontdekken en te spelen voor jouw kleine. Dat wordt nog gemakkelijker door het grote eet- en speelblad met een opstaande rand. Speelgoed, boekjes of natuurlijk het bord en de drinkbeker vallen zo minder makkelijk op de grond. Jouw kindje zit aan tafel op dezelfde hoogte als jij zodat je altijd contact houdt en samen het eten, spelen en ontdekken tot een waar feest kunt maken. Op veilige hoogte van de vloer en eventuele huisdieren is de Dino de perfecte stevige en comfortabele zit- en speelplaats voor een kind vanaf een maand of 6 tot 4 jaar. Waarom de Dino kinderstoel van Koelstra De Dino kinderstoel heeft een instelbare rugleuning De stoffering is zacht ...

FTH Groep (o.a. BabyPark) neemt Baby-Dump over

[Persbericht] Vanaf 2 oktober 2017 is investeringsmaatschappij FTH Groep B.V. eigenaar van Baby-Dump B.V.. Baby-Dump exploiteert een keten van babywinkels en richt zich op het midden- en lagere segment. De overname van het Brabantse winkelbedrijf past in de groeistrategie en visie voor de toekomst. Investeringsmaatschappij FTH Groep is actief in vier verschillende branches: Retail, Bouw, Food en Real Estate. De directie wordt gevoerd door de familie Timmer met Henk Timmer in de functie van algemeen directeur. Henk Timmer, directeur van FTH Groep: “Baby-Dump is een financieel gezonde onderneming en in logistiek en commercieel opzicht een sterke partij met een groeiend marktaandeel. Dit maakt Baby-Dump voor ons een goede, strategische investering. Naast 14 Nederlandse winkels en een webshop (.nl en .be) heeft Baby-Dump een grote winkel in Mechelen, BelgiĆ«; binnenkort wordt een 2de Belgische winkel in Gent geopend. De keten blijft zelfstandig opereren onder eigen naam. Aan de...

BabyPlanet bestaat 70 jaar!

Al 70 jaar staat BabyPlanet voor deskundig advies en kwalitatieve babyartikelen. BabyPlanet, de toonaangevende Nederlandse winkelketen gespecialiseerd in babyartikelen en alles wat te maken heeft met zwangerschap, babyverzorging en kinderbenodigdheden, viert dit jaar haar 70ste verjaardag. Opgericht in 1953 door de 'heit en mem' van de broers Sietze Klaver en Jan Klaver, heeft dit familiebedrijf zich ontwikkeld tot een vertrouwde winkelbestemming voor ouders die hoogwaardige babyproducten en deskundig advies zoeken. Uitgebreid assortiment en klantenservice BabyPlanet staat bekend om haar uitgebreide assortiment aan producten voor baby's en jonge kinderen. Van kinderwagens en autostoelen tot babykleding, speelgoed, verzorgingsproducten en meubels voor de kinderkamer - alles wat ouders nodig hebben, is te vinden in de winkels van BabyPlanet. Het personeel wordt zorgvuldig getraind om ouders te helpen bij het maken van de juiste keuzes voor hun kinderen, waarbij rekening wordt...

Babypark Kesteren. Groot Groter Grootst

Het Babypark in Kesteren was al groot maar met de nieuwbouw van een compleet nieuwe vleugel is deze babyspeciaalzaak in de Betuwe gewoonweg indrukwekkend. Een verdubbeling van de presentatie-oppervlakte naar maar liefst 10.000 m2 vol met babyartikelen, maar ook met een internetcafĆ© een loungehoek en een restaurant maken het echt een lifestyle en belevingswinkel waar je gemakkelijk een hele dag rond kunt dwalen. EĆ©nmaal binnen via de indrukwekkende entree kun je eindeloos rondwandelen door de shop-in-shops van de diverse merken, maar ook via thema's zoals babykamer inrichten, boxen, veiligheid en tienerkamers. Alles onder ƩƩn dak in een geweldige atmosfeer met een perfect advies van het Babypark-team. Uiteraard is er ook veel zorg besteed aan het nieuwe kinderkamermerk Kids Factory waar je de mooiste opstellingen ziet van exclusieve kinderkamers en de leukste accessoires tegen komt. Babypark heeft nu 7 vestigingen in Nederland en is op dit moment druk be...

Babywinkel Baby Plus failliet

Op 05-02-2025 is Baby Plus B.V. te Zwaag (Noord-Holland) door de rechtbank in Noord-Holland failliet verklaard. Baby Plus failliet en webshop gesloten Babyplus, met het hoofdkantoor in Zwaag en een babywinkel in de Kleine Houtstraat 14, 2011 DM te Haarlem, is failliet. Op de webshop kun je geen babyproducten meer bestellen. De webshop van BabyPlus vermeldt inmiddels: De webshop is tot nader order gesloten. Er kunnen dus geen bestellingen meer geplaatst worden. Lees ook: Bopita kindermeubelen failliet Lees ook: Babyland Zaandam failliet Geschiedenis Baby Plus Baby Plus begon in 1975 als een fietsen- en scooterspeciaalzaak van de familie van Vliet in Hoorn. Bij toeval kregen ze buggy’s aangeboden om op te nemen in hun assortiment, en dat bleek een groot succes. Al snel volgde een uitbreiding met kinderwagens en andere babyproducten, wat uiteindelijk leidde tot de oprichting van Kinder- en Wandelwagenboetiek Van Vliet. Baby Plus Hoorn in de Grote Kerk In 1991 verhuisde de w...

Bol.com wordt Bol. zonder com

Bol.com neemt afscheid van het laatste gedeelte van de naam. Bijna 25 jaar geleden moest het merk nog duidelijk maken dat het een online winkel was. Dat is nu niet meer nodig. Bol.com verandert de naam in  bol.  en vernieuwt de huisstijl met speelsere vormgeving en kleuren, met behoudt van de herkenbare blauw kleur. Deze verandering weerspiegelt het feit dat het bedrijf meer is dan alleen een website en nu ook actief is op sociale media en als app. Nieuwe huisstijl Ook de huisstijl krijgt een opfrisbeurt, met meer speelse vormgeving en kleurgebruik. De eerste campagne in de nieuwe stijl is de wonen-campagne die vanaf oktober is te zien. De merkupdate wordt de komende jaren geleidelijk doorgevoerd in alle uitingen. De oude visuele stijl zal ook nog regelmatig te zien zijn, bijvoorbeeld op verpakkingen, omdat die niet zomaar worden weggegooid. "We voelen ons meer bol.  dan bol.com" - Boukje Taphoorn, Chief Marketing bij bol. Bol. zonder com Boukje Taphoorn, Chief Marketing...