Doorgaan naar hoofdcontent

Magento

Met focus analyseer ik de "comfort zone" van jouw organisatie of afdeling
EƩn van mijn werkzaamheden is organisaties in het MKB bedrijfsbreed adviseren over huidige en toekomstige (cross-border) Marketing, E-commerce en M-commerce activiteiten, gezien vanuit de stoel van de ondernemer.

Website ► eaglecommerce.nl
Contact ► janarend@eaglecommerce.nl

Achtergrond
Het overzicht van mijn kennis en ervaring als ondernemer en entrepreneur vind je op mijn LinkedIn profiel. Ik nodig je dan ook graag uit te "connecten". Je krijgt dan meteen toegang tot mijn uitgebreide netwerk.

Waarom advies
Wat is mijn actuele online status en wat worden mijn volgende stappen? Dat is de vraag waar veel organisaties voor staan. De snelle (online) ontwikkelingen volgen is geen sinecure. Heel snel ontstaat de bewustwording dat e-commerce geen bijzaak meer is. Je moet gaan kiezen: meedoen, innoveren, cross border, mobile first, social media, multichannel, Magento 1 of 2 of Commerce (was voorheen Enterprise), Open Source, maatwerk, scalable, responsive, Wordpress en wat niet meer? Ben je al goed onderweg met je webshop maar wil je integratie binnen jouw organisatie? Ik heb mijn kennis verzameld vanuit diverse disciplines, nationaal en internationaal en ƩƩn ding weet ik zeker:

"Jij wilt die belangrijke speler zijn en blijven!"

Klant centraal
Jouw succes valt of staat met jouw klant en jouw product of dienst. Wie is die klant? Wat wil hij en wat heb jij te bieden. Kun je de klant bereiken? Geef jij dat wat hij zoekt, en vindt hij dat ook? Bied je de juiste, mooie, vertrouwde en veilige online omgeving. Geef je de juiste en volledige informatie? Zet je alle tools, online kanalen en verzamelde data wel in en kun je daar continuĆÆteit aan geven? Heb jij de digitale veiligheid op orde?

Organisatie centraal
Waar ga je investeren. Kun je de digitale wereld volgen qua fulfilment, klantenservice, productontwikkeling, 3D, virtual reality, robotisering, blockchain, supply chain, aansluiting ERP. Wat is jouw richting, waar ga jij scoren? Waar ontmoeten klant en organisatie zich succesvol? Internationaal?

Uitvinden
Ik breng je huidige situatie in kaart en help jouw organisatie zichzelf opnieuw online uit te vinden. Ik plaats je digitale wereld in het juiste perspectief binnen de hele organisatie. Het kost wel geld, dan weet je dat vast (behalve het kennismakingsgesprek) maar het levert meer op wanneer je de juiste keuzes maakt. De start voor succes is een goed plan, commitment, motivatie en een helder doel! Mijn specialiteit: Magento (I like Scrum).

NB: Bij het aannemen van nieuwe opdrachten kijk ik nauwkeurig of er geen concurrentie conflict kan ontstaan met mijn opdrachtgevers. Zo houden we het open, eerlijk, helder en zuiver. Ik hou niet van een vaste werkplek en vaste werktijd, wƩl van vaste afspraken, resultaat, watersport en wintersport (Digital Nomad).

Adverteren op dit blog? Bekijk de mogelijkheden

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mutsy kinderwagens terug van weggeweest

Het bekende kinderwagenmerk Mutsy is terug in verbeterde vorm. Mutsy maakt een comeback in Europa met een nieuw team, innovatieve producten en gepersonaliseerde klantenservice voor de groeiende Mutsy community. Al dit nieuws wordt gepresenteerd op de aanstaande 'Kind und Jugend Messe' in Keulen. Een kinderwagen is voor veel ouders een van de eerste aankopen. Het is dƩ tool voor een vliegende start in het leven voor een liefdevolle, veilige ontdekkingsreis. De ontwerpen van Mutsy geven prioriteit aan praktisch, alledaags gebruik en bieden lichtgewicht, gemakkelijk opvouwbare modellen met een ergonomisch ontwerp. Dit zorgt voor de veiligheid en het comfort van het kind tijdens het slapen, groeien en ontdekken. Alle producten van Mutsy hebben gestroomlijnde, gebruiksvriendelijke en veilige functies, zonder onnodige franje, die tegemoet komen aan de behoeften van drukke jonge ouders. Duurzaamheid van een Mutsy kinderwagen Een belangrijk aspect van de nieuwe identiteit van Mutsy is ...

BabyPlanet spaarpunten in nieuw jasje

BabyPlanet heeft onlangs een compleet nieuw spaarsysteem voor haar klanten geïntroduceerd. Maar wat is er veranderd? Punten sparen in de winkels Al meer dan 10 jaar is het mogelijk om punten te sparen bij de aankoop van babyproducten in de 5 babywinkels van BabyPlanet. Dit spaarprogramma, bekend als Family Membership, is door de jaren heen erg succesvol geweest en werd hoog gewaardeerd door een vaste klantenkring die regelmatig aankopen deed in de fysieke winkels. Het systeem was simpel en doeltreffend, maar door de tijd ingehaald. Ontwikkeling nieuw spaarprogramma Uiteraard heeft dit te maken met online. De klanten van BabyPlanet zijn niet alleen in de babywinkels te vinden, maar oriënteren of kopen ook graag hun babyspullen online. Daar zit dus het punt. Als BabyPlanet klant met een Family Membership kon je alleen in de winkels sparen en punten verzilveren. Niet in de webshop, en dat moest anders. Lees meer: BabyPlanet introduceert nieuw spaarprogramma Daarnaast was het ook voor onli...

Webshop Baby-Dump op zondag dicht

Na de overname van Baby-Dump door de FTH-Groep (o.a. Babypark) is de webshop van Baby-Dump, net als die van Babypark, vanaf nu ook op zondag gesloten. Baby-Dump heeft naast een webshop 14 grote babywinkels in Nederland en 2 in Belgiƫ Nadat ik twee weken geleden op mijn blog de bekendmaking van de overname had geplaatst kreeg ik regelmatig de opmerking: zou de webshop van Baby-Dump dan ook op zondag dicht zijn? Zoals ik de grondlegger en familie Timmer van Babypark goed ken is het antwoord natuurlijk ja! De melding bij bezoek op beide webshops op zondag luidt (zie afbeeldingen): "Beste bezoeker, Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciƫle activiteiten doen. Om die reden is het op zondag niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Graag zien wij u op andere dagen van de week terug". Babypark zondag gesloten De webshop van Babypark en gelieerde webshops zijn altijd al ...

Connect aan tafel met de kinderstoel Dino

De stevige, robuuste en veilige Dino kinderstoel van Koelstra is een handige 'musthave' voor moderne ouders. Gebruik de Dino wanneer je wilt. Voor eten aan tafel maar ook voor de leuke speel- en leermomenten met jouw baby of peuter. Zowel binnen als buiten. De Dino kinderstoel is de plek om te genieten, te ontdekken en te spelen voor jouw kleine. Dat wordt nog gemakkelijker door het grote eet- en speelblad met een opstaande rand. Speelgoed, boekjes of natuurlijk het bord en de drinkbeker vallen zo minder makkelijk op de grond. Jouw kindje zit aan tafel op dezelfde hoogte als jij zodat je altijd contact houdt en samen het eten, spelen en ontdekken tot een waar feest kunt maken. Op veilige hoogte van de vloer en eventuele huisdieren is de Dino de perfecte stevige en comfortabele zit- en speelplaats voor een kind vanaf een maand of 6 tot 4 jaar. Waarom de Dino kinderstoel van Koelstra De Dino kinderstoel heeft een instelbare rugleuning De stoffering is zacht ...

FTH Groep (o.a. BabyPark) neemt Baby-Dump over

[Persbericht] Vanaf 2 oktober 2017 is investeringsmaatschappij FTH Groep B.V. eigenaar van Baby-Dump B.V.. Baby-Dump exploiteert een keten van babywinkels en richt zich op het midden- en lagere segment. De overname van het Brabantse winkelbedrijf past in de groeistrategie en visie voor de toekomst. Investeringsmaatschappij FTH Groep is actief in vier verschillende branches: Retail, Bouw, Food en Real Estate. De directie wordt gevoerd door de familie Timmer met Henk Timmer in de functie van algemeen directeur. Henk Timmer, directeur van FTH Groep: “Baby-Dump is een financieel gezonde onderneming en in logistiek en commercieel opzicht een sterke partij met een groeiend marktaandeel. Dit maakt Baby-Dump voor ons een goede, strategische investering. Naast 14 Nederlandse winkels en een webshop (.nl en .be) heeft Baby-Dump een grote winkel in Mechelen, BelgiĆ«; binnenkort wordt een 2de Belgische winkel in Gent geopend. De keten blijft zelfstandig opereren onder eigen naam. Aan de...

BabyPlanet bestaat 70 jaar!

Al 70 jaar staat BabyPlanet voor deskundig advies en kwalitatieve babyartikelen. BabyPlanet, de toonaangevende Nederlandse winkelketen gespecialiseerd in babyartikelen en alles wat te maken heeft met zwangerschap, babyverzorging en kinderbenodigdheden, viert dit jaar haar 70ste verjaardag. Opgericht in 1953 door de 'heit en mem' van de broers Sietze Klaver en Jan Klaver, heeft dit familiebedrijf zich ontwikkeld tot een vertrouwde winkelbestemming voor ouders die hoogwaardige babyproducten en deskundig advies zoeken. Uitgebreid assortiment en klantenservice BabyPlanet staat bekend om haar uitgebreide assortiment aan producten voor baby's en jonge kinderen. Van kinderwagens en autostoelen tot babykleding, speelgoed, verzorgingsproducten en meubels voor de kinderkamer - alles wat ouders nodig hebben, is te vinden in de winkels van BabyPlanet. Het personeel wordt zorgvuldig getraind om ouders te helpen bij het maken van de juiste keuzes voor hun kinderen, waarbij rekening wordt...

Babywinkel Baby Plus failliet

Op 05-02-2025 is Baby Plus B.V. te Zwaag (Noord-Holland) door de rechtbank in Noord-Holland failliet verklaard. Baby Plus failliet en webshop gesloten Babyplus, met het hoofdkantoor in Zwaag en een babywinkel in de Kleine Houtstraat 14, 2011 DM te Haarlem, is failliet. Op de webshop kun je geen babyproducten meer bestellen. De webshop van BabyPlus vermeldt inmiddels: De webshop is tot nader order gesloten. Er kunnen dus geen bestellingen meer geplaatst worden. Lees ook: Bopita kindermeubelen failliet Lees ook: Babyland Zaandam failliet Geschiedenis Baby Plus Baby Plus begon in 1975 als een fietsen- en scooterspeciaalzaak van de familie van Vliet in Hoorn. Bij toeval kregen ze buggy’s aangeboden om op te nemen in hun assortiment, en dat bleek een groot succes. Al snel volgde een uitbreiding met kinderwagens en andere babyproducten, wat uiteindelijk leidde tot de oprichting van Kinder- en Wandelwagenboetiek Van Vliet. Baby Plus Hoorn in de Grote Kerk In 1991 verhuisde de w...

Nieuwe Eriba Touring Color Editions Caravan

Nieuwe Look, Nieuwe Vibe: Eriba Touring Caravans in Kleurrijke Stijl! De Eriba Touring, die al sinds 1957 in productie is, heeft een frisse make-over gekregen! Deze cult-caravan schittert nu in een nieuw design met drie opvallende kleurvarianten: "Nugget Gold," "Tango Red," en "Harbour Blue." Het bekende aerodynamische model behoudt zijn klassieke vorm, maar met een modern tintje. Retro met een Twist: De Eriba Touring Colour Editions Trouw aan de Eriba-slogan "Everything out of the common," brengen de speciale edities "Nugget Gold," "Tango Red," en "Harbour Blue" een sprankelende retro-look naar het exterieur van de caravans. De zijwanden en voor- en achterkant van de caravans hebben een opvallende uitstraling, aangevuld met RVS bumpers, lichtmetalen velgen en een chroompakket voor een extra vleugje klasse. Familievriendelijk en Stijlvol: Nieuwe Indelingen De Eriba Touring-serie wordt uitgebreid met twee nieuwe ind...

ROLLER BUGGY :: NICHE PRODUCT

De Roller Buggy van Valentin Vodev is een step en kinderwagen in ƩƩn. Dit ontwerp is bedacht als vervoermiddel dat om te bouwen is van een kinderwagen naar een sportieve step. In het persbericht van de Roller Buggy wordt meteen al in gegaan op de veiligheid van het kind. Wel logisch want dat is ook het eerste wat dit plaatje bij mij oproept, is dit wel veilig? Hoe stuur je deze step? Om te voorkomen dat de snelheid te hoog wordt is de step voorzien van schijfremmen op de voorwielen, te bedienen met een handrem en heeft het zitje een 5-puntsgordel. Verder wordt geschreven dat het product bedoeld is voor kinderen van 1,5 tot 4 jaar oud en dat de snelheid niet hoger mag zijn dan 15 km/h. Al met al een gewaagde onderneming, zeker als je in de bergen woont. De Jogger wordt in Amerika overigens al langer gebruikt om je ochtendgymnastiek niet voorbij te laten gaan. Je baby neem je gewoon mee in de joggerwagen en rennen maar in het park. In Europa denken we daar toch iets anders ove...

Bol.com wordt Bol. zonder com

Bol.com neemt afscheid van het laatste gedeelte van de naam. Bijna 25 jaar geleden moest het merk nog duidelijk maken dat het een online winkel was. Dat is nu niet meer nodig. Bol.com verandert de naam in  bol.  en vernieuwt de huisstijl met speelsere vormgeving en kleuren, met behoudt van de herkenbare blauw kleur. Deze verandering weerspiegelt het feit dat het bedrijf meer is dan alleen een website en nu ook actief is op sociale media en als app. Nieuwe huisstijl Ook de huisstijl krijgt een opfrisbeurt, met meer speelse vormgeving en kleurgebruik. De eerste campagne in de nieuwe stijl is de wonen-campagne die vanaf oktober is te zien. De merkupdate wordt de komende jaren geleidelijk doorgevoerd in alle uitingen. De oude visuele stijl zal ook nog regelmatig te zien zijn, bijvoorbeeld op verpakkingen, omdat die niet zomaar worden weggegooid. "We voelen ons meer bol.  dan bol.com" - Boukje Taphoorn, Chief Marketing bij bol. Bol. zonder com Boukje Taphoorn, Chief Marketing...