06 december 2017

Prénatal niet bereikbaar

Prénatal.nl is niet bereikbaar. De boodschap in de online placeholder van één van de grootste babywarenhuizen van Nederland.

Prenatal niet bereikbaar.

Opmerkelijk


Opmerkelijke stap om in december een nieuwe website te lanceren zeg. Nu is Prénatal al nooit koploper geweest in het e-commerce landschap met hun webshop, maar om in de decembermaand (= cadeaumaand) deze stap te zetten vind ik gewaagd.

Prénatal wordt beter


Beter zal het zeker worden want dat kan bijna niet anders. Voor wie het gevolgd heeft of wel eens heeft willen bestellen bij de Prénatal webshop: de webshop was tot nu toe niet responsive en niet mobile first ontwikkeld. Niet ideaal en ook niet van deze tijd. Ik denk dat de ontwikkelaars ook in een moeilijke constructie zitten met het hoofdkantoor in Italië als eindverantwoordelijke.

Lees ook: Overname Prenatal door Mutaris

Naamsbekendheid


Het is een logische volgende stap om met een nieuwe webshop te komen waarvan ik een grote stap voorwaarts verwacht, temeer omdat het zo lang duurt. De vraag is of de opgelopen achterstand ingehaald kan worden. Aan de mooie Prénatal warenhuizen en de naamsbekendheid zal het zeker niet liggen.

En als je niet bereikbaar bent


De placeholder vind ik kil en het logo ontbreekt. Afstandelijk en geen enkele associatie met de kernwaarden van Prénatal zoals ik die in de jaren heb leren begrijpen, gevat in hun slogan: "Als jij wij wordt". Je zou verwachten dat wanneer je niet bereikbaar bent je er alles aan doet om je klanten opties te bieden, naast social media, om in contact te staan met zo'n grote organisatie zoals bijvoorbeeld heel simpel een mailadres of telefoonnummer van de klantenservice. Helaas. Om in de decembertermen te blijven: vol verwachting klopt mijn hart.

2 opmerkingen:

  1. Ik zie wel een website? Groet Pim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klopt Pim. Inmiddels is de nieuwe website van Prénatal online. De blog gaat over de situatie van de afgelopen dagen dat de site niet bereikbaar was.

    BeantwoordenVerwijderen