29 mei 2010

SEEFELD :: DORINT HOTEL

Op doorreis naar Italie heb ik een collega afgezet in Seefeld (Tirol). Toen hij mij vertelde, als doorgewinterde voetbalkenner, dat daar onze goudvinkjes in training zijn voor het aankomende WK in Zuid-Afrika ging het lampje pas branden. Hij vertelde mij dat ze in het Dorint Hotel verblijven.

Dorint Hotels

Van Marwijk heeft vast gedacht dat trainen op deze hoogte topprestaties zal opleveren in de vaak hoger gelegen stadions in Zuid-Afrika. Michel Vorm (FC Utrecht), de reserve keeper van Oranje is er ook bij. Hij wordt vader tijdens het tournooi volgens de berekeningen. Over het feit dat Michel er niet is tijdens de geboorte van zijn kind, zijn de meningen wel verdeeld, maar wat hij wel al geregeld heeft, weet ik uit betrouwbare bron, is een prachtige nieuwe kinderwagen, dus dat heeft Michel in ieder geval goed georganiseerd voordat hij vertrekt.

Nadat ik mijn collega bij zijn hotel had afgezet moest ik nog even tanken bij het plaatselijke tankstation en wat ziet mijn oog, tussen de bomen door, jawel het Dorint Hotel. Deze paparazzi-foto wil ik je dan ook niet ontnemen, al moet je wel heel goed kijken.

Mijn iPhone heeft helaas geen telelens zoals bijvoorbeeld het toestel van mijn meer bekende collega fotograaf Edwin Smulders, om maar eens iemand te noemen, maar ik hoefde mij dan ook niet urenlang in de bosjes te verstoppen. Ik heb wel weer iets meer begrip gekregen voor paparazzi foto's want daar is tenminste wel iets op te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten