11 juni 2010

KOELSTRA :: NIEUWE WEBSITE

Koelstra heeft een nieuwe website. Veel uitgebreider dan voorheen en in meerdere talen. Wij hebben extra aandacht besteed aan de navigatie van de site, zodat je snel de informatie vindt die je zoekt. Van alle productgroepen die Koelstra in het assortiment heeft is uitgebreide informatie te vinden.

Nieuwe website Koelstra

Een compleet overzicht wordt je aangeboden via product-sheets (pdf met specificaties onderaan iedere productpagina). Die zijn voorzien van alle kleuren, artikelnummers, specificaties, mogelijke accessoires en adviesprijzen, handig om als naslag te bewaren, of mee te nemen naar de babyspeciaalzaak.

Nieuw toegevoegd is ook de mogelijkheid om je in te schrijven op de nieuwsbrief. Nu weet ik dat er een groot aanbod is van nieuwsbrieven. Ik ben zelf ook ingeschreven op vele die over baby, kids, zwanger etc. gaan, om zo bij te houden wat er allemaal gebeurd. De een is echt wel veel beter dan de ander.

Toch is dit een aanbeveling om je in te schrijven op de nieuwsbrief van Koelstra. Nieuws wordt alleen gestuurd wanneer er ook echt iets te melden valt, maar heel leuk zijn de artikelen die je krijgt als je de verwachte geboortedatum invult, of als je al een kind hebt, de geboortedatum van je kind. Probeer het maar eens uit en laat je verassen. Uitschrijven kan altijd weer. 

Dan de dealerfinder, een makkelijke manier om bij jou in de buurt een Koelstra-dealer te vinden. Je geeft de plaats aan waar je wilt zoeken en het hele overzicht komt in beeld, ook wat er in de omgeving aan dealers is. Ben je ergens op vakantie, bijvoorbeeld in Spanje, toets dan maar eens bijvoorbeeld Barcelona in in het zoekvak, en je vindt daar de Koelstra dealer.

Binnenkort wordt nog een zoekfunctie aan de site toegevoegd. Inmiddels staat er zoveel informatie op dat het ons handig lijkt, door middel van een trefwoord, meteen naar het juiste deel van de site te worden genavigeerd. Ook wordt de brochure als pdf-download nog geplaatst en dan is het helemaal compleet. Hou het maar in de gaten want wij blijven sleutelen voor het beste resultaat.

Kortom, wil je alles weten over Koelstra en het assortiment kinderwagens, duo-kinderwagens, buggy's, duo-buggy's, kinderstoelen, reisbedjes en wipstoeltjes dan nodig ik je uit de site te bezoeken. Mis je iets of heb je een idee om de site verder te verbeteren, of vind je de website top, plaats dan een reactie.

(Foto: screenshot website Koelstra)

3 opmerkingen:

  1. Handige website met veel informtie. Wij hebben bij Prenatal de Simba besteld. Ze hadden die niet op voorraad maar bestellen kan dus ook (duurt wel wat langer).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het vreemd dat als ik bij prenatal een simba buggy wil bestellen en de kleur is niet aanwezig, dit 6 weken duurt, terwijl als ik naar jullie bel, de simba buggy op voorraad is en binnen 1 1/2 week geleverd kan worden. Wat een service van prenatal, dan ga ik toch gewoon naar de concurrent.mooie website met duidelijke informatie en telefonisch ben ik super geholpen met mijn vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn zus kreeg ook zo'n lange levertijd door bij Prenatal. Toen heeft ze de Simba ergens online besteld en had ze hem binnen een paar dagen al in huis.

    BeantwoordenVerwijderen