Om de interactie met het retailers publiek te vergroten waren er elke dag twee workshops geprogrammeerd. Eén over de inzet van social media bij een retailer PR strategie en één over het belang van een uitgekiende aankleding, routing en lay-out van de winkel. Beide workshops mochten zich verheugen op ruime belangstelling.
De sfeer, entourage en hernieuwde styling zorgden voor een ‘winning mood’ stemming. Ook de randvoorwaarden voor een geslaagd verblijf waren optimaal op de bezoeker afgestemd. Parkeren, toegang, catering, workshops werden allen gratis aangeboden. Vooral de nieuwe opzet van de catering (ruim assortiment, geen nare rijen bij de kassa), met op de achtergrond een levensechte DJ voor een aangenaam verpozen, mocht op enthousiaste reacties rekenen van de bezoekende winkelier.
De sfeer, entourage en hernieuwde styling zorgden voor een ‘winning mood’ stemming. Ook de randvoorwaarden voor een geslaagd verblijf waren optimaal op de bezoeker afgestemd. Parkeren, toegang, catering, workshops werden allen gratis aangeboden. Vooral de nieuwe opzet van de catering (ruim assortiment, geen nare rijen bij de kassa), met op de achtergrond een levensechte DJ voor een aangenaam verpozen, mocht op enthousiaste reacties rekenen van de bezoekende winkelier.
Het verbaasde overigens niemand dat er minder bezoekers waren dan vorig jaar. ‘Het kaf is al van het koren gescheiden’, kopte een van de standhouders! Ruim 250 vakspecialisten bezochten de beurs. Maar diegene die binnen waren, hadden niet alleen de moeite genomen te komen, maar waren daarnaast ook daadwerkelijk geïnteresseerd in wat er tentoongesteld werd. De geplaatste orders waren in overeenstemming met het heersende economische klimaat. De sfeer was positief, aldus de VBKV-organisatie.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten